Q-Tek
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Q-Tek

COD4 GAMING CLAN
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Q-Tek. vs Motherfucker [MED]:22-18
Mix war [LOW+]: 26-14
Q-Tek. vs [E4] [MED]:24-16
Q-Tek. vs $!cK# [MED]: 31-29
ReFresH. vs Vodo. [LOW+]:27-13
ReFresH vs. UK (med-) 28-12

 

 Recon misbruik.

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Fraqz

Fraqz


Posts : 83
Join date : 2009-08-31
Age : 31
Location : Izegem, BE

Recon misbruik. Empty
PostSubject: Recon misbruik.   Recon misbruik. I_icon_minitimeTue Oct 27, 2009 11:05 pm

Dit is vooral gericht naar de leader van de clan.

Ik ben namelijk gebanned.. omdat ik , uuhm dunno.

Zo ging het dus. Ik ging op xfire, had zin om te spelen. Zag dat er 2 leden op server zaten, vroeg aan beiden of ze es een funwar wouden spelen gewoon 2 vs 2. Gingen beiden akkoord. Maar toen we begonnen begon biquiles nogal opvliegerig te worden, weet ik niet waarom slechte dag ofzo? En begon telkens die gekilled was newb te zeggen,of HAHAHAHAHAHAHA etc. Dat was ik niet gewend van hem , nuja. Toen werd die op een moment gekilled door flash (scope) via een wallbang. Iedereen weet dat flash niet cheat -.- maar Toch ging biquiles direct naar spectator. Toen vroeg ie nogmaals of hij cheat ofzo.. . Nuja, ik kon er niet meer tegen dat hij newb enzo zei dus zei ik : "waarom kill je me dan niet als ik een newb ben" want we waren namelijk aan het winnen. De elfde ronde zijn we beiden gekicked, gebanned. We eindigden ons funwar met 7 - 3 . Persoonlijk vind ik dat dit niet kan.. admins mogen niet kicken, en ZEKER niet bannen uit frustratie. Persoonlijk vind ik dit maar een kinderachtige actie.

Mvg,
Fraqz
Back to top Go down
Wookie#!
Admin
Admin
Wookie#!


Posts : 64
Join date : 2009-08-23
Age : 30
Location : Gent-Belgium

Recon misbruik. Empty
PostSubject: Re: Recon misbruik.   Recon misbruik. I_icon_minitimeWed Oct 28, 2009 2:19 pm

lol ja ik KRIJG NOOIT MEER rcon dus mij moet je niet vragen om te unbanne sry

gwn omdat ik en Hendrik vonden dat Red rcon mocht hebben ....
Back to top Go down
https://refreshclancod4.forumotion.com
Fraqz

Fraqz


Posts : 83
Join date : 2009-08-31
Age : 31
Location : Izegem, BE

Recon misbruik. Empty
PostSubject: Re: Recon misbruik.   Recon misbruik. I_icon_minitimeThu Oct 29, 2009 1:36 pm

Ben er zeker van dat locked hier niet mee akkoord gaat, met dit kinderachtig gedoe.
Back to top Go down
Sponsored content





Recon misbruik. Empty
PostSubject: Re: Recon misbruik.   Recon misbruik. I_icon_minitime

Back to top Go down
 
Recon misbruik.
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Q-Tek :: General Discussion-
Jump to: