Q-Tek
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Q-Tek

COD4 GAMING CLAN

HomeLatest imagesSearchRegisterLog in
Q-Tek. vs Motherfucker [MED]:22-18
Mix war [LOW+]: 26-14
Q-Tek. vs [E4] [MED]:24-16
Q-Tek. vs $!cK# [MED]: 31-29
ReFresH. vs Vodo. [LOW+]:27-13
ReFresH vs. UK (med-) 28-12

Rules of playing (dutch)

Go down 
+2
Biquiles
6 posters
AuthorMessage
Admin
Admin

Rules of playing (dutch) Empty
PostSubject: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitimeWed Aug 26, 2009 1:31 pm

-Pak je de bom, dan rush je door naar A of B
(A is de standaard plaats om te planten, als we veranderen naar B dan wordt dat meegedeeld! )
-Wanneer je de bom in handen hebt en opweg naar A loopt, zie je 2 vijanden, je bent alleen dus loop er niet naartoe en schiet niet maar plant de bom bij B.
-Er wordt steeds gecalled
(SPECIFIEER!)
-Zie je een vijand, meld dat meteen, en gebruik de command "On me!"
(er wordt dan zo vlug mogelijk voor hulp gezorgd)
-Maak geen geluid, switch zo weinig mogelijk van wapen en sprint niet!
(loop eventueel in crouch)
-Schiet met een ak-u niet naar de andere kant van de map, de kans dat je hem killt is zeer klein.
-Word je om de een of andere reden gekicked, los het vlug op en reconnect!
-Variatie in je spel is nodig, loop niet als een botplayer altijd via de zelfde weg de map rond. Denk na hoe je de vorige keer een vijant gedood hebt of hoe jij het beter kon doen toen je zelf gedood bent.

(deze lijst mag nog bijgevuld worden)

Last edited by Locked on Wed Sep 02, 2009 4:38 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : Blijven aanpassen tot het goed is ;))
Back to top Go down
Biquiles
Admin
Admin
Biquiles

PostSubject: Re: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitimeFri Aug 28, 2009 11:02 pm

ik zou niet zeggen dat je altijd A-plant moet doen.
De vivant weet dan ook wel dat we altijd het zelfde doen.

NEW*variatie in je spel is nodig, loop niet als een botplayer altijd via de zelfde weg de map rond. Denk na hoe je de vorige keer een vijant gedood hebt of hoe jij het beter kon doen toen je zelf gedood bent*
Back to top Go down
http://forum-refresh.tk/
Biquiles
Admin
Admin
Biquiles

PostSubject: Re: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitimeFri Aug 28, 2009 11:06 pm

NEW *Wanneer je de bom in handen hebt en opweg naar A loopt, zie je 2 vijanden, je bent alleen dus loop er niet naartoe en schiet niet maar plant de bom bij B.*
Back to top Go down
http://forum-refresh.tk/
Chaos

Chaos

PostSubject: Re: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitimeWed Sep 09, 2009 2:43 pm

Locked wrote:
-Pak je de bom, dan rush je door naar A of B
(A is de standaard plaats om te planten, als we veranderen naar B dan wordt dat meegedeeld! )
-Wanneer je de bom in handen hebt en opweg naar A loopt, zie je 2 vijanden, je bent alleen dus loop er niet naartoe en schiet niet maar plant de bom bij B.
-Er wordt steeds gecalled
(SPECIFIEER!)
-Zie je een vijand, meld dat meteen, en gebruik de command "On me!"
(er wordt dan zo vlug mogelijk voor hulp gezorgd)
-Maak geen geluid, switch zo weinig mogelijk van wapen en sprint niet!
(loop eventueel in crouch)
-Schiet met een ak-u niet naar de andere kant van de map, de kans dat je hem killt is zeer klein.
-Word je om de een of andere reden gekicked, los het vlug op en reconnect!
-Variatie in je spel is nodig, loop niet als een botplayer altijd via de zelfde weg de map rond. Denk na hoe je de vorige keer een vijant gedood hebt of hoe jij het beter kon doen toen je zelf gedood bent.

(deze lijst mag nog bijgevuld worden)

Okay.
Back to top Go down
http://www.nl.netlog.com/Nosound_
Pablo

PostSubject: Re: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitimeFri Sep 11, 2009 11:27 am

Please can you translate in english?
I don't understand at all Sad
Back to top Go down
ThomazZ

ThomazZ

PostSubject: Re: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitimeSat Sep 12, 2009 7:41 pm

- If you have the bomb, rush to A or to B. ( A is the standard place to plant the bomb, if we decide to go to B it will be announced.)
- If you see 2 enemies on your way to A and if you are alone, you could better plant the bomb at B.
- You must call! Be specific when you call!
- When you see an enemy, say it to your team en use the command “On me!” (Your teammates will help you as soon as possible)
- Don’t make sound, don’t switch to much from weapons and don’t sprint! (Walk in crouch)
- Don’t shoot with you aku to the other side of the map, there will be a small chance that you will kill the enemy, use your deagle instead.
- Are you kicked for some reason, solve it quick and reconnect!
- You must have some variation in your gameplay, don’t follow the same way each round like a botplayer. Think about how the enemy killed you the previous time en try to do it better.
Back to top Go down
Fraqz

Fraqz

PostSubject: Re: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitimeSat Sep 12, 2009 8:03 pm

Dat was dus nu in het engels xD lol!

Gj.
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: Rules of playing (dutch)   Rules of playing (dutch) I_icon_minitime

Back to top Go down

Rules of playing (dutch)
Page 1 of 1